Amerykańska Independent Suppliers Group (ISG) rozpoczęła kampanię o nazwie Buy Local, która promuje idee i znaczenie kupowania lokalnego.
Kampania koncentruje się nie tylko na pomaganiu lokalnym firmom ale także zwraca uwagę na to, w jaki sposób ich sukces pomaga lokalnym społecznościom się rozwijać.
„Kiedy konsumenci decydują się na zakup lokalny, podejmują zobowiązania finansowe wobec swojej społeczności, pompując pieniądze w lokalną gospodarkę poprzez podatki, usługi, zaangażowanie społeczności i wiele innych” – powiedziała grupa dealerów.
Dyrektor generalny Mike Gentile skomentował: „Lokalne firmy są biciem serca naszej społeczności. Są kręgosłupem lokalnej gospodarki i duchem miast, którym służą”.
„Jedną z kluczowych cech niezależnych dealerów jest to, że jesteśmy po prostu niezależni” – powiedziała Tonya Horn, dyrektor generalny Rogard’s Office Plus. „Żyjemy i łączymy się ze społecznościami, którym służymy. Elastycznie dostosowujemy i naginamy nasze usługi i oferty produktów, aby być w kontakcie z naszymi klientami w sposób, w jaki nasi konkurenci z branży Big Box i krajowego handlu elektronicznego nie mogą.
Na podstawi OPI