AktualnościBiuletyn 06/2022

Firma Avery UK ogłosiła zmiany organizacyjne zarówno w swoich firmach Avery, jak i ID&C.

Jednym z posunięć, które zdaniem dostawcy jest „zaspokojenie zmieniających się potrzeb klientów i stale rozwijającego się rynku”, firma Avery skonsolidowała wszystkie brytyjskie zespoły handlowe (sprzedaż, marketing, usługi cyfrowe i obsługa klienta) i wyznaczyła Kristine Humphreys na stanowisko dyrektora handlowego.

Humphreys dołączył do firmy w 2020 roku jako Marketing Manager, przychodząc do Avery z ponad 18-letnim doświadczeniem w marce i marketingu z takimi firmami jak Coca-Cola i Johnson & Johnson.

Firma jest wspierana przez nowego szefa sprzedaży w Avery UK, Shauna Tidmana. Pracując w Avery UK od 2019 r., Tidmanowi przypisuje się promowanie i skuteczne wdrażanie struktury i strategii firmy Avery PCL, która oferuje rozwiązania dla profesjonalnych drukarzy i sprzedawców papieru.

W siostrzanej firmie ID&C (firma przejęta w 2020 r. w zakresie smyczy i opasek na rękę) wprowadzono podobne zmiany strukturalne. Obejmują one awans Marka Aldermana na stanowisko Business Unit Managera.

Ponadto Arda Erdem, ostatnio dyrektor sprzedaży i obsługi klienta w Avery UK & Ireland, dołączył do ID&C jako dyrektor ds. rozwoju działalności w zakresie opieki zdrowotnej i wypoczynku. Ponieważ głównym obszarem działalności ID&C są festiwale i konferencje, Erdem otrzymał zadanie rozszerzenia działalności na nowe branże, takie jak opieka zdrowotna.

Dyrektor zarządzający Avery UK, Nicolas Jean-Jean, skomentował: „Od początku pandemii krajobraz rynku zmienił się nie do poznania, podobnie jak zachowania konsumentów. Wprowadzając te ekscytujące zmiany w przywództwie, jesteśmy w najlepszej pozycji, w jakiej kiedykolwiek byliśmy, aby sprostać wymaganiom wymagającego rynku”.

Źródło: OPI news. Maidenhead, Wielka Brytania.

Udostępnij: