AktualnościArtykuły

Ponad 50 firm z branży uczestniczyło w cyklu Szkolenia E- Comm organizowanym przez IPBBS

Cieszymy się, że pomimo sezonu urlopowego mogliśmy gościć Was tak licznie na czerwcowych i lipcowych webinarach E-commerce 4-8 organizowanych przez IPBBS. Były to wyjątkowe spotkania, na których dzięki ekspertom z PromoTraffic dzieliliśmy się cennymi informacjami na temat najnowszych trendów i rozwiązań w świecie e-handlu.

Z dumą informujemy, że w naszych szkoleniach uczestniczyli przedstawiciele ponad 50 firm aktywnie działających w branży artykułów biurowych i szkolnych.
W czerwcu, wraz z Weroniką Bazarnik – Head of Marketing and Social Media, skupiliśmy się na tematyce Social Media. W spotkaniach: „Edukacja i lojalizacja Klienta – Jak przywiązać Klienta do siebie – Sekrety Content Marketingu” oraz „Social Media oparte na danych – jak projektować komunikację,
by osiągnąć efekty” zyskaliśmy potężną dawkę wiedzy na temat sekretów pracy nad komunikacją i lojalizacją klienta w mediach społecznościowych.
Podczas lipcowego szkolenia „Audyt SEO – czym jest i jakie korzyści z niego płyną?”, Karol Wójcik, Head SEO w PromoTraffic, zaprezentował kompleksowy przegląd technik audytu SEO oraz omówił, jakie korzyści można osiągnąć dzięki tej analizie. Temat ten jest niezwykle istotny dla każdego
przedsiębiorcy, który pragnie skutecznie zwiększyć widoczność swojego sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania.
Drugie szkolenie poświęcone było „Kluczowym aspektom sprzedaży na Allegro – platformie, która ma ponad 45% udziałów w polskim e-handlu”.
Wojciech Pelc, Head of Marketplace w PromoTraffic, podzielił się swoją ekspertyzą na temat strategii sprzedażowych na popularnej platformie Allegro.
Dzięki temu webinarowi uczestnicy dowiedzieli się, jak zwiększyć efektywność sprzedaży i maksymalnie wykorzystać potencjał tej platformy.
W sierpniu Grzegorz Maszkowski przedstawił nam analizę trendów oraz rozwiązania łączące świat handlu offline i online w szkoleniu „Dwa światy, jeden konsument? Jak jeszcze efektywniej wykorzystać zależność marketingu online i offline”.
Mieliśmy możliwość zapoznania się z metodami, które szybko pozwolą nam wykorzystać potencjał obu kanałów w naszych biznesach.
Jeśli nie mieliście możliwości uczestniczenia w naszych webinariach, nie martwcie się! Materiały z prezentacji są dostępne. Wystarczy napisać maila na adres biuro@ipbbs.org.pl, a przekażemy Wam wszystkie potrzebne materiały.
Już we wrześniu wszystkie szkolenia E-Commerce, prowadzone przez ekspertów PromoTraffic, znajdziecie także na naszym kanale YouTube.

Udostępnij: