AktualnościArtykułyBiuletyn 06/2020

TOYS MILANO PLUS: DUŻA WYGRANA DLA EDYCJI TOYS MILANO W WERSJI ON-LINE

Ze 112 firmami uczestniczącymi, 350 markami i ponad 2615 wizytami, specjalna edycja Toys Milano, targów B2B specjalizujących się w zabawkach i produktach do pielęgnacji dzieci, zakończyła się ogromnym sukcesem. W tym roku wydarzenie odbyło się całkowicie na platformie cyfrowej Toysmilano.plus, aby zachować zgodność z przepisami bezpieczeństwa dotyczącymi globalnej pandemii, nie rezygnując jednak z wydarzenia tak ważnego dla profesjonalistów z branży.

Toysmilano.plus, wydarzenie internetowe wyprodukowane przez Salone Internazionale del Giocattolo, ściśle współpracujące z Assogiocattoli, zamknęło już swoje wirtualne drzwi. Aby wesprzeć firmy i kupujących po odwołaniu corocznej fizycznej edycji Toys Milano z powodu kryzysu zdrowotnego, wydarzenie na żywo zostało przekształcone w całkowicie cyfrową miesięczną wersję, łatwo dostępną w dowolnym momencie dla graczy z branży zabawek, opieki nad dziećmi i innych sektorów.

Od 25 maja do 25 czerwca 112 firm, wraz ze swoimi 350 markami, prezentowało swoje towary przed 2234 indywidualnymi nabywcami odwiedzających (23% międzynarodowego pochodzenia) – którzy podczas 2615 odwiedzin odwiedzili 34 403 strony. Skoncentrowani na sezonie świątecznym, prezentowali swoje najnowsze produkty na platformie Toysmilano.plus, a także innowacje w świecie gier, artykułów piśmiennych, ozdób karnawałowych oraz artykułów na przyjęcia i opieki nad dziećmi. Tym ostatnim dedykowana została sekcja Bay-B. Podobnie jak w poprzednich edycjach targów na żywo, specjalna edycja cyfrowa została wzbogacona o całą sekcję Get Inspired, specjalnie zaprojektowany obszar, w którym Salone Internazionale del Giocattolo, ściśle współpracując ze swoimi strategicznymi partnerami – Assogiocattoli, Milano Licensing Day, Internotrentatre, NPD, Kikilab i The Playful Living – dostarczyli informacje, rekomendacje i dogłębne analizy „gorących” branżowych tematów związanych z tymi niespokojnymi czasami.

Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z tego osiągnięcia – zauważył Gianfranco Ranieri, prezes Salone Internazionale del Giocattolo – Dowodzi to, że decyzja o całkowitym rezygnacji z wydarzenia była pozytywna. Rzeczywiście, dla nas najważniejsze było wysłanie wiadomości o zaufaniu na rynek, który, podobnie jak wielu, poniósł straszne bicie z powodu ograniczeń narzuconych przez kryzys Covid-19. To, że zaangażowane firmy w pełni wykorzystały stworzone przez nas narzędzie multimedialne, było ogromną przyjemnością, a jeszcze bardziej satysfakcjonujące, jak wygodni byli kupujący, ponieważ starali się prowadzić swoją działalność. Jednocześnie musimy wspomnieć, że jesteśmy już zaangażowani w przygotowanie do powrotu w 2021 r. Na tradycyjne wydarzenie na żywo z typowymi spotkaniami, spotkaniami i uściskami dłoni”.

Udostępnij: