XI FORUM BRANŻY
Szanowni Państwo, XI FORUM IPBBS już za nami, ale mamy nadzieję, że docierające do nas pozytywne echo tego wydarzenia, pozostanie na długo wśród wszystkich uczestników i stanie się motorem do wyjścia naprzeciw czekającej nas przyszłości. Bardzo dziękujemy za liczne słowa zadowolenia, które usłyszeliśmy. Cieszymy się, że spotykając się w jednym miejscu, w tak licznym gronie (przybyło 240 gości), stworzyliśmy możliwość do odnowienia dawnych kontaktów i nawiązania nowych. Budujący jest również fakt, że pozytywne nastawienie do nowej formuły Forum przełożyło się na zniesienie dotychczasowych barier, by razem działać we wspólnej sprawie. Jesteśmy przekonani, że działając pod banderą nowej Izby Gospodarczej, z nowym spojrzeniem, możemy osiągnąć dużo więcej niż dotychczas. Dziękujemy wszystkim Członkom IPBBS, którzy złożyli już swoje deklaracje.*
Relacja wideo, autor: Scann.R, FILM
Rozmowa z prezesem Tomaszem Świgost – WYWIAD – www.papierniczyswiat.pl
REFERENCJE UCZESTNIKÓW:
„Tegoroczne Forum Izby pokazało jak ważna jest wymiana poglądów pomiędzy uczestnikami rynku i jak wiele problemów i znaków zapytania pojawiło się przed naszą branżą. Moim zdaniem było to najbardziej inspirujące ze wszystkich spotkań Izbowych organizowanych do tej pory. Większość wystąpień dotyczyła codziennych, żywych dla nas kwestii i dlatego czas spędzony na Forum uważam za szczególnie pożyteczny. Podobała mi się zmiana formuły prezentacji . Wykłady szkoleniowe lub dotyczące ogólnych kwestii gospodarczych zostały zastąpione prezentacjami dotyczącymi nas bezpośrednio. Bardzo udanym uzupełnieniem były stoiska firm pokazujące produkty i usługi z jednoczesną okazją do porozmawiania o szczegółach i niuansach ofert.” – Paweł Mrowiński, Abis Sp. z o.o.
„Już rozmawiając o formułowaniu oferty na 2016, w głowie mam Wasze inspirujące wątpliwości za które szczerze dziękuję. Gratuluję świetnych prezentacji, zarówno Prezesowi jak i Piotrowi. Byłem pod wrażeniem i odwagi i trafności przemyśleń. Szacun. Nie pytam co Izba dla mnie ale co ja dla Izby mogę zrobić? Jestem gotów do wspólnej pracy z Wami. Mam też przemyślenia, którymi chciałbym się podzielić najlepiej na „żywo/wizji”.
„Gratuluję Tobie trafnych decyzji co do powstania IBS. Była to jedna z najlepszych konferencji, w których brałem udział. Mam nadzieję i w to wierzę, że nowa forma Izby pod Twoim kierownictwem przyniesie całej branży nowe inspiracje i korzyści. Tomku ja w imieniu firmy zadeklarowałem chęć uczestnictwa w tym przedsięwzięciu i będę mocno trzymał kciuki żeby wszystko się powiodło.” – Wiesław Wójcik, Partner XXI Kleks Sp. Jawna
Szczególnie witamy w naszym gronie 19 nowych firm, które złożyły deklaracje przystąpienia do IBS, nie będąc wcześniej w naszym Stowarzyszeniu:
• ARTIM
• ABRO
• BAWI
• BIUREX RENATA DUŚ
• CX DYSTRYBUCJA
• EURO-TRADE
• ICC NESKOR
• INTERHURT
• KALKA ANDRZEJ KOSTRZEWA
• KRAM BSH
• KREDKOP
• LOBOS
• MESSE FRANKFURT PRZEDSTAWICIELSTWO W POLSCE
• MISIEK
• OKSIGRAF
• PARTNER XXI
• PARTNER XXI KLEKS
• SONPAP
• TOMCO
W związku z deklaracją przystąpienia większości firm do nowej Izby głęboko wierzymy, że ziści się nasz sen, że następne Forum będzie dedykowane firmom, które jednocześnie będą Członkami nowej Izby Gospodarczej Branży Biurowo – Szkolnej (IBS).
Dziękujemy za zaufanie i Wasze głosy na zebraniu założycielskim IBS, które odbyło się 17.10.15r. i akceptację zaproponowanych celów. Dzięki Wam rozpoczęliśmy nowy etap w działalności naszej Izby i jesteśmy przekonani, że od teraz będziemy rośli w siłę, mogąc już w najbliższym czasie zrobić dużo więcej dla naszej branży.
Z uwagi na brak zgromadzenia niezbędnej liczby minimum 100 firm wymaganej przy rejestracji IBS w KRS, zebranie zostało zawieszone i będzie kontynuowane w najbliższym czasie, do momentu kiedy skompletujemy wymaganą liczbę 100 Członków. Już tylko ok. 30 firm brakuje nam do zebrania wymaganych 100 podpisów! Dlatego już dzisiaj zachęcamy kolejne firmy do wypełnienia deklaracji (w załączeniu niezbędne dokumenty) i dołączenia do naszego grona. Po przesłaniu deklaracji i oświadczenia o zapoznaniu się ze statutem, poprosimy o listowne przekazanie do biura IPBBS pełnomocnictwa wg. wzoru (nie wymagane poświadczenie podpisu) do reprezentacji na zebraniu założycielskim. Pełnomocnictwa umożliwią stworzenie listy bez konieczności zebrania się tylko w celu złożenia podpisu. Prosimy o szybkie podjęcie decyzji, bo chcielibyśmy móc działać jako nowa Izba. Firmy, które teraz przystąpią do IBS będą traktowane preferencyjnie.
W następnym Newsletterze przekażemy pełen program i strukturę organizacyjną IBS, ale już dziś informujemy, że z tytułu przystąpienia do IBS będzie można korzystać z szeregu przywilejów, takich jak ułatwienie dostępu do dotacji unijnych. Jednocześnie deklarujemy, że do końca marca Izba przygotuje platformę do certyfikacji jakościowej produktów, która następnie będzie zapełniana on-line przez użytkowników, tak aby na przyszły sezon sprzedażowy (od wakacji) można było zasilać platformy sprzedażowe typu eKatalogi i inne.
Nowa formuła znacznie zwiększy możliwości Izby zmieniając ją ze stowarzyszenia osób fizycznych wspieranych przez firmy na organizację zrzeszającą firmy reprezentowane przez ich umocowanych przedstawicieli. To istotna zmiana formuły prawnej. Formuła ta z jednej strony pozwala na włączenie do prac Izby wszystkich osób desygnowanych przez firmy członkowskie, z drugiej zyskuje konkretne możliwości opiniowania i w ten sposób wpływania na rozwój życia gospodarczego w jej obszarze funkcjonowania. Wykorzystanie szerokiej współpracy firm przełoży się na wymierne korzyści dla każdej ze stron, a Izba będzie działać jako prężna i pożyteczna organizacja. Kluczowym elementem współpracy w ramach Izby jest zaufanie i nie traktowanie konkurenta jako zagrożenia. Jesteśmy przekonani, że realizując wspólnie rozpoczęte i nowe projekty, wpłyniemy na pozytywne zmiany w naszej branży. Zapraszamy do dołączenia do naszego grona!
Razem możemy więcej!
Jest nam niezwykle miło, że zaproponowane tematy wykładów tegorocznego XI Forum IPBBS spotkały się z zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem z Państwa strony, a zaproszeni goście i uczestnicy debat aktywnie włączyli w dyskusje. Zgodnie z Państwa prośbą materiały prezentowane podczas wykładów, będziemy sukcesywnie wysyłali na Państwa adresy mailowe. Dziękujemy prelegentom za przygotowanie i podzielenie się wiedzą, a wszystkim za aktywny udział w rozmowach na poruszane tematy.
Szczególnie dziękujemy tegorocznym sponsorom i partnerom, bez których wsparcia nie bylibyśmy w stanie zrealizować wszystkich postawionych wysoko celów. Dziękujemy za zaufanie i Waszą obecność! Razem możemy więcej!
SPONSORZY GŁÓWNI:
• EUROPAPIER – IMPAP
• BROTHER POLSKA
• MFAKTORING BANK
SPONSORZY:
• FELLOWES POLSKA
• PARTNER XXI
SPONSORZY ZEWNĘTRZNI:
• PAPERWORLD – OFICJALNY PRZEDSTAWICIEL MESSE FRANKFURT W POLSCE
• TRAVEL CONSIERGE
• APFLOTA-TOYOTA
PARTNERZY:
• AMEX STATIONERY
• AVERY ZWECKFORM
• BIC • BIURFOL
• CX DYSTRYBUCJA
• EMERSON POLSKA
• FENIKS
• INTER-FOLIA
• INTERNATIONAL PAPER
• KMP PRINT TECHNIK POLSKA
• KONSORCJUM BIURO KLUB
• KW TRADE
• LEVIATAN – POLIGRAFIA
• OSAA
• PANTA PLAST
• PRAXIS
• SPIRAL
• TRODAT POLSKA
• URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
• VAUPE
• WYTWÓRNIA SZABLONÓW KLEŚLARSKICH LENIAR
Dziękujemy także wszystkim firmom, które zadbały o zaprezentowanie swoich produktów i stworzenie dodatkowej przestrzeni do rozmów handlowych.
Wśród tegorocznych wystawców znaleźli się:
• APFLOTA-TOYOTA
• BIC POLSKA
• BIURFOL
• BROTHER POLSKA
• EUROPAPIER-IMPAP
• FELLOWES POLSKA
• GRANT THORNTON
• KMP PRINT TECHNIK
• KW TRADE
• MFAKTORING
• PAPIERNICZY ŚWIAT
• PARTNER XXI
• PBS CONNECT POLSKA
• PRAXIS
• TADEO TRADING
• TARGI PAPERWORLD
• URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
• VERTE
• W.P.C.
• ZIBI