ArtykułyBiuletyn 08/2018Biuletyn IPBBS

Efektywność powierzchni sprzedażowej w Europie

Pracownia badawcza GfK przedstawiła mapę efektywności powierzchni handlowej – całkowity obrót detaliczny brutto na m2 – w ubiegłym roku. Była ona bardzo zróżnicowana w całej Europie.

Pracownia badawcza GfK przedstawiła mapę efektywności powierzchni handlowej – całkowity obrót detaliczny brutto na m2 – w ubiegłym roku. Była ona bardzo zróżnicowana w całej Europie. Największe rynki to Luksemburg (7 067 EUR / m2), Norwegia (6,525 EUR / m2) i Szwajcaria (6 481 EUR / m2), podczas gdy najniżej w rankingu uplasowały się Bułgaria (2 515 EUR / m2), Rumunia (2 550 EUR / m2) oraz Turcja (2 587 EUR / m2). Wyniki te pochodzą z niedawno przeprowadzonego w Europie badania dotyczącego handlu detalicznego, które analizuje liczne trendy w handlu detalicznym i uwzględnia prognozy na 2018 rok.

Mapa GfK ilustruje wartości 2017 dla efektywności powierzchni handlowej w poszczególnych krajach.

 

Udostępnij: