Konferencja Młodych Liderów
W dniu 19 lutego 2016 r. w Hotelu Mercure w Warszawie, odbyła się zapowiadana Konferencja Młodych Liderów. Zgodnie z założeniami, to międzypokoleniowe spotkanie stało się wyjątkową okazją do ciekawych dyskusji, wymiany poglądów, wiedzy i doświadczenia.
W dniu 19 lutego 2016 r. w Hotelu Mercure w Warszawie, odbyła się zapowiadana Konferencja Młodych Liderów. Zgodnie z założeniami, to międzypokoleniowe spotkanie stało się wyjątkową okazją do ciekawych dyskusji, wymiany poglądów, wiedzy i doświadczenia.
Spotkanie rozpoczął Prezes IPBBS Tomasz Świgost, omawiając trzy złote reguły opisane w książce pod tym samym tytułem, autorstwa M. Raynor i M. Ahmed. Polecamy tę ciekawą lekturę wszystkim, którzy zadają sobie pytanie jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu.
Autorzy ustalili, że to, co łączy firmy osiągające świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach:
- Jakość jest ważniejsza niż niska cena.
- Przychody są ważniejsze niż koszty.
- Nie ma innych reguł.
Trzy reguły stały się mottem przy dalszych dyskusjach, prowadząc do ciekawych wniosków.
Następnie uczestnicy mieli okazję uczestniczyć w dwóch wykładach, które zostały zaprezentowane w pierwszej części Konferencji. Obydwie prezentacje zostały odebrane przez uczestników z wielkim zainteresowaniem, a tematyka zachęcająca do zadawania pytań prowadzącym. Tematy okazały się ważne i ciekawe do tego stopnia, że gdyby nie ograniczenia czasowe, wywołaną dyskusję trudno byłoby zakończyć.
Pierwszą prezentację pt. Optymalny marketing w Internecie – planowanie kosztów i wskaźników efektywności, przygotował i omówił Jacek Świgost. Dzięki licznym przykładom i odniesienia się do rozwiązań światowych, uczestnicy otrzymali bardzo przydatną pigułkę wiedzy w tym zakresie.
Uczestnicy wyszli z konferencji z konkretnymi informacjami, na jakich portalach należy zaistnieć, do jakiej grupy docelowej kierować swoje usługi, jak ważne są referencje i z czyjej pomocy warto skorzystać przy testowaniu strony internetowej i na co zwracać uwagę przy jej tworzeniu, by nasza witryna internetowa stała się wzorowo prosperującym sklepem.
Druga prezentacja dotyczyła wagi i roli Controllingu finansowego. Wykład omawiający interpretację wskaźników i tworzenia założeń do budżetu firmy zaprezentował dr Artur Kowalski.
Przedstawienie zagadnień na żywych przykładach i omówienie ich roli poparte szeroką wiedzą i doświadczeniem, również wywołało duże ogromne zainteresowanie słuchaczy, którzy mieli okazję na bieżąco zadawać pytania, dopytywać o interesujące ich szczegóły.
Druga część Konferencji była przeznaczona na indywidualne konsultacje z mentorami, pozwalając uczestnikom omówić indywidualnie najważniejsze zagadnienia.
Zapraszamy do kontaktu wszystkich, którzy nie mogli uczestniczyć w spotkaniu 19 lutego oraz zainteresowanych taką formą i tematyką spotkania. W przypadku Państwa zainteresowania, postaramy się w krótkim czasie zorganizować kolejną edycję Konferencji Młodych Liderów.