Artykuły

Wszystko.pl- trzy miesiące na rynku

Platforma e-commerce wszystko.pl ruszyła trzy miesiące temu i już ma na swoim koncie ponad 100 tysięcy zarejestrowanych użytkowników i ponad 2 miliony produktów. Comarch, który stoi za platformą, stawia na budowanie silnego marketplace, czyli takiego, na którym kupujący znajdą szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach, a sprzedawcy będą mogli łatwo i skutecznie dotrzeć do swoich klientów.

Trzy miesiące po starcie platforma wszystko.pl może pochwalić się dobrymi wynikami. na pewno ma potencjał zaistnieć na stałe w świadomości konsumentów i sprzedawców. Największym atutem platformy przyciągającym sprzedających jest 0% prowizji od sprzedaży, bez względu na kategorię. Właściciele sklepów mogą też liczyć już na starcie na darmowe prowadzenie konta i możliwość integracji za pomocą wybranego narzędzia (w tej chwili wszystko.pl oferuje takich integratorów jak BaseLinker, Comarch ERP, Shopelo, SaleBasis). Comarch planuje również inwestycje w marketing, aby jeszcze bardziej zwiększyć jej popularność i udział w rynku e-commerce. Po kampanii promującej sezon Back To School planowane są kolejne kampanie sezonowe, m.in. na Halloween, Black Friday czy święta.

Zródło : Omnichanelnews.pl

Udostępnij: