AktualnościBiuletyn 04/2021

Co zrobić by marketing i sprzedaż zaczęły ze sobą współpracować?

Bezpłatne seminarium on-line: 19 kwietnia 2021 r., godz. 10:00 – 11:30

Czy w Twojej firmie zespół sprzedaży narzeka na nieadekwatne wsparcie marketingowe? Czy zespół marketingu wskazuje na problemy z wykorzystaniem przez sprzedaż efektów ich pracy? Czy relacje obu zespołów cechuje niechęć?

Brak efektywnej współpracy to niestety częsty problem w firmach B2B, dlatego zapraszamy do wzięcia udziału webinarze, podczas którego wskażemy sposoby doprowadzanie do efektywnej współpracy obu zespołów.

Podczas webinaru będziemy zastanawiać się w jaki sposób zharmonizować współpracę na wielu płaszczyznach:

·         Kompetencji

·         Treści i komunikacji

·         Wspólnych procesów, danych oraz systemów informatycznych

·         Zarządzania celami zespołów.

Spotkanie prowadzić będą Wojciech Telenga, lider zespołu transformacji sprzedaży B2B w Deloitte Digital, oraz Igor Bielobradek lider zespołu marketingu B2B w Deloitte. Choć każdy z nich będzie patrzył przez pryzmat swoich odmiennych doświadczeń, to zaproponują rozwiązania uwzględniające specyfikę i uwarunkowania obu funkcji.

Więcej na:

https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/webcasty/articles/marketing-i-sprzedaz-w-firmach-B2B.html

 

Udostępnij: