ArtykułyBiuletyn 06/2016Biuletyn IPBBS

MAGENTO ZWRACA UWAGĘ NA CAŁY PROCES SPRZEDAŻY, NIE TYLKO SAM ZAKUP

Z platformy sprzedaży Magento korzysta 53 retailerów z listy 500 największych firm e-commerce w Europie. Żaden inny dostawca nie osiągnął takiego wyniku.

Z platformy sprzedaży Magento korzysta 53 retailerów z listy 500 największych firm e-commerce w Europie. Żaden inny dostawca nie osiągnął takiego wyniku.

 

Jednocześnie rozwiązanie Magento Commerce jest wykorzystywane przez 31 proc. średnich i dużych firm Europie. Ogólnie z platformy korzysta 25 proc. wszystkich stron e-commerce w pierwszym milionie najpopularniejszych stron internetowych przygotowanego przez portal Alexa. Więcej informacji na ten temat znajduje się w artykule opublikowanym na portalu Evigo.

Komentarz Marcina Piwowarczyka, head of UX&strategy w Bold Brand Commerce

 

Magento od dłuższego czasu postrzegane jest jako jedna z najbardziej rozbudowanych i zaawansowanych platform do prowadzenia sklepów internetowych. Oferuje wszystko to, co w dojrzałym biznesie jest kluczowe: wysoką elastyczność, wydajność i bezpieczeństwo. A dzięki filozofii open-source każdy klient może się dogłębnie zapoznać z funkcjami i możliwościami systemu, a także jest świadomy jego niedoskonałości.

 

Magento jest także wybierane ze względu na narzędzia wspierające codzienną pracę sprzedawcy: rozbudowany system analiz i raportowania, zarządzania produktami i promocjami, dostawami czy wbudowaną obsługę wielu systemów płatności. Dodatkowo modułowa architektura aplikacji sprawia, że system nie jest zamknięty i jest możliwe jego dostosowanie pod indywidualne potrzeby niemal każdego biznesu, niezależnie od skali.

 

Jestem również przekonany, że rosnący profesjonalizm społeczności Magento oraz kierunek, w jakim producent rozwija system, zagwarantuje Magento niepodważalną rolę w e-commerce w nadchodzących latach i dziesięcioleciach.

 

Rozbudowując ofertę o pakiet narzędzi o system Magento Commerce Order Management pokazuje, że już nie tylko sfera e-commerce jest w centrum uwagi, ale cały proces sprzedażowy, począwszy od zainicjowania sprzedaży, poprzez konsumenta, a kończąc na zaawansowanym zarządzaniu całym łańcuchem zamówień i dostępności produktów (tzw. order fulfillment). Nowym celem Magento jest bowiem dostarczenie takich rozwiązań, które pozwolą na skuteczną realizację strategii Omnichannel, a zatem zapewnienie równego i spójnego doświadczenia we wszystkich kanałach sprzedaży i punktach styku klienta z marką. I wszystko wskazuje na to, że nowa strategia środowiska Magento przynosi zamierzone skutki.

ŹRÓDŁO: http://evigo.pl

Autor: Konrad Budek

Udostępnij: